Rinocéroszpulykatevezsiráf

Hogy miért ez? Mert sok állatságot hordok össze, ami néha fáj, mint egy rinocéroszrúgás, gusztustalan, mint a pulyka csőréről lelógó izé, olykor púp mások hátán, de az is lehet, hogy kiemelkedik a tömegből, ahogy a zsiráf teszi...:D Mindenesetre sokszor nagyon tud fájni

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

"Confettitiviiii, úúúúúúúúújeeeeeee"

2012.01.08. 17:12 rinoceroszpulykatevezsiraf

 Öregszem. Lassan (de tényleg lassan) 50 éves leszek. Persze előtte még 40 meg 30 meg...ööőőő 20 már nem, az biztos. Amikor az ember évfordulóhoz vagy forduló évhez érkezik, gyakran mérlegel. Mert a számvitelnek nemcsak a könyvelésben van jelentősége, hanem a lélekleltárban is. Így az új év kezdetén sokan fogadnak, vagy megfogadnak, vagy megfogadják, hogy nem fogadnak. És vannak, akik összefoglalnak. Gondolkodtam azon, hogy érdemes-e a múlton rágódni, de félő, hogy csak a fogaim mennének tönkre. Sajnos 2011 elég rágósra sikeredett. Sokan gondolhatnák, hogy ez csak felesleges vinnyogás, de ez biza nem az! Sokat veszítettem, és ebben tényleg minden volt. De rengeteg dolgot nyertem is. Például szép emlékeket; Korcsolyáztam Bécs főterén, 2000 m fölé kúsztam, láttam nyári hóesést, bronzéremig sárkánykodtam, "confettitiviiiiit" énekeltem idegenekkel, társasoztam és alkottam sokat, és sokkal, de sokkal jobban beszélek németül, mint valaha az életben. És remélhetőleg ez még ennél is jobb lesz. Azért lényegesen több emlékem van ám az elmúlt esztendőből, de ha mindent felsorolnék, könyvtárat nyithatnék. Mondjuk könyvtáros-jelöltek vannak, szóval legalább munkaerőben nem szenvednék hiányt. Viszont amiből most kevesebb van, az gyermekeim száma. Hickock sajnálatos módon feldobta ízelt lábait. Valószínűleg a vedléssel voltak gondjai, vagy szívrohamot kapott, vagy stroke-ot, vagy a jóég tudja mit, mindenesetre úgy döntött, ő már nem akar többet lélegezni. Hogy mindezt hogy viseli Smith? Szerintem pont örül neki, hogy megszűntek a teritoriális harcok, mert mióta élettársa eltávozott az élők sorából, elkezdett rendszeresen táplálkozni. 

 Bécsi virsli helyett Confettitivi!
 
Nem tudom, emlékeztek-e még az ORF gyerekműsorára, ami 1994-2008 között futott, de a beköszönő dalára tuti. Ha nem, eléneklem, így hangzik:
 
Confetti!! Con-fettiiii!!! Confettitiviiii!!! ÚÚúúúúúúújeeeeeeee!!!. 
 
Na most már biztosan tudjátok, miről beszélek. Mi ezt a dalocskát énekelve vonultunk végig Bécs belvárosán, ittunk egy kis hazait, majd szórtuk a confettit (mi mást), meglestük a tüzijátékot, lepacsiztunk idegenekkel, pózoltunk rendőrrel, és énekeltük tovább ezt a bonyolult, ámde mély tartalommal bíró dalocskát, majd hazamentünk, sütöttünk pogácsát, és lefeküdtünk, hogy pihentek (még ennél is pihentebbek) legyünk.
 
 
Szerintem ilyen egy igazi BÚÉK-buli!!!
 
S ha már elbúcsúztam a tavalyi évtől, szeretnék néhány hiperszentimentális szóval elköszönni azoktól, akik tavaly távoztak az élők sorából: a kis Laura; nagypapám; Jimmy és Ili néni! Remélem, valahol egy szebb világba csöppentek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rinoceroszpulykatevezsiraf.blog.hu/api/trackback/id/tr263529026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása