Rinocéroszpulykatevezsiráf

Hogy miért ez? Mert sok állatságot hordok össze, ami néha fáj, mint egy rinocéroszrúgás, gusztustalan, mint a pulyka csőréről lelógó izé, olykor púp mások hátán, de az is lehet, hogy kiemelkedik a tömegből, ahogy a zsiráf teszi...:D Mindenesetre sokszor nagyon tud fájni

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Oskola, antibiotikum és egy kevés túlóra

2013.03.19. 16:49 rinoceroszpulykatevezsiraf

Nem akarom mindig hanyagolni a blogot, úgyhogy elhatároztam, hogy rendszeresítek, és inkább kisebb állapotjelentéseket írok. Oskolás vagyok megint, nemsokára részleteket is elárulok, lehet, hogy addig le is megy a tanfolyás. Heti egyszer vannak órák, de elég széles spektrumban dolgozunk, úgyhogy kell rá készülni is rendesen. 

Kaptam egy kis nyirokmirigy-gyulladást, amit nem tudom, mi okoz, mindenesetre nőtt egy kis Alien az artériámon, ami tök jó, mert ahogy ver a pulzusom, úgy mozog a púp a nyakamon. Még jó, hogy nem a hátamon. Képet nem kaptok, mert elájultok. Már apad lefelé, pár napig kussoltam, de a dokinak nem tetszett a némaságom, inkább adott rá antibigyotikumot, amit vízben kell feloldani. Amúgy elviselhetetlenül banános ananász íze van, aki meg akarja utálni a déli gyümölcsöket, annak ajánlom. Meg annak is, aki nem is eszik délben efféléket. Mivel a szer lazán szétcsapta a gyomromat, vettem baktériumokat, amiket meglepő módon szintén vízben kell oldani, így iszom, mint a víziló, bár így is olyan a szám, mint aki épp kimászott a Góbi-Sivatagból. 

Szerencsére a kolleginát is megfertőztem, így a hétre sikerült prognosztizálnom pár kellemes túlórát, és egy szombatot is, mert amúgy unatkoztam volna, és persze, hogy nem lett volna inkább kedvem tanulni. Félre ne értődjék a dolog, szeretem a munkámat, csak ebben a szeles-esős-hófútta márciusi időben inkább bújok a takaró alá, mint gurulok szembe szélben a villamosra. Na ennyit mára, a részletek az ajtón kopogtatnak, nemsokára beengedjük őket. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rinoceroszpulykatevezsiraf.blog.hu/api/trackback/id/tr575148511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása