Rinocéroszpulykatevezsiráf

Hogy miért ez? Mert sok állatságot hordok össze, ami néha fáj, mint egy rinocéroszrúgás, gusztustalan, mint a pulyka csőréről lelógó izé, olykor púp mások hátán, de az is lehet, hogy kiemelkedik a tömegből, ahogy a zsiráf teszi...:D Mindenesetre sokszor nagyon tud fájni

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hickock harcba szállt önmagával

2011.10.20. 21:42 rinoceroszpulykatevezsiraf

 No meg a páncélkabátjával. Nem sikerült túl jól a mutatvány. Ha annak szánta egyáltalán. A rákok olyan fajta állatok, akik vedlenek. Köbö ennyi ismeretem volt ezekről a lényekről. Meg annyi, hogy könnyen belepusztulnak a küzdelembe. Hickock már egy ideje furcsán viselkedett. Nem evett egyáltalán, ha pedig az ollójába nyomtam a kaját, ledobta. Régebben elfogadta, és előbb-utóbb elkezdte majszolni. Most még a nyers hús sem kellett neki, pedig Smith azonnal elkezdte rágni a neki szánt husit. Nem tudtam, mi lehet a baj. Meg is jegyeztem Danielnek (ékezet nélkül), hogy valami nem stimmel ezzel a döggel, mert napok óta csak bugyborékol a szájával vagy mivel, meg a pofákat vágja rám. Oké, megértem. Nem vagyok a zsánere. De erre csak most jött rá??? Na aztán tegnap egyszercsak bement a vízbe. Nagyjából fél óra múlva már ezt láttam: 

 

 Akkor már gondoltam, hogy izgulhatok gyermekemért, mert vagy túléli, vagy nem. Pár hónapja láttam a neten egy videót a rákvedlésről. Háhhááá...gondoltam ez milyen gyorsan megy majd! Francokat!!! Ez egy komoly tortúra, és egyáltalán nem egyszerű. Ráadásul a páncél alatt viselt ruházat abszolút nem olyan, mint a felső kitines réteg. Puha, és sérülékeny. Többen javasolták, különítsem el ilyenkor a rákokat, mert nagyon könnyen kinyírhatják egymást, de nem volt szükség erre. Smith szépen kivárta, amíg Hickock kibújik kabátjából. A baj csak az volt, hogy szegény nagyon szerencsétlenül kúszott kifelé. Még hónapokkal ezelőtt leszakadt az egyik hátsó lába. Már éppen kezdett visszanőni neki, nagyjából egy centis volt. Azt olvastam, hogy teljesen csak vedlésnél jön vissza, addig csak a csonk látható. Hát nagy nehezen kiküzdötte magát a ruhából. De ekkor döbbentem rá, hogy nagyon nem úgy néz ki piciny lényem, mint ahogy kéne. Néhány lábbal kevesebb van neki. Szám szerint néggyel. 3 ugyanis bennszakadt a régi páncélban, a negyedik leszakadt lábikó pedig az volt, amelyik eredetileg is csonk volt. Bár visszanőtt neki, és a páncél alatt teljes volt, de nagyon gyenge. És ahogy húzta ki magát, leszakadt. Így baloldalon van egy olló és egy láb, jobb oldalon pedig egy olló és 3 láb (eredetileg 1 olló és 4 láb van minden oldalon, tehát összesen 10 végtag és nem 6!!). Nem tudom, hogy túléli-e a megpróbáltatásokat, reméljük a legjobbakat. Valójában már Smith-nél is volt egyszer egy parás időszakom. Neki sajnos csak egy ollója van, egy éjszaka összeverekedett Hickockkal, akkor vesztette el. A rákoknál egyébként ez nem akkora dráma. Gyakran fordul elő, hogy elhagyják egy-egy végtagjukat, amikor lecsípi egy madár, vagy beszorulnak egy sziklához. Ettől még életképesek. Elvileg. Aztán hogy igazolódik-e a tézis. Majd kiderül.

Szólj hozzá!

Címkék: rák vedlés

A bejegyzés trackback címe:

https://rinoceroszpulykatevezsiraf.blog.hu/api/trackback/id/tr283318654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása