Rinocéroszpulykatevezsiráf

Hogy miért ez? Mert sok állatságot hordok össze, ami néha fáj, mint egy rinocéroszrúgás, gusztustalan, mint a pulyka csőréről lelógó izé, olykor púp mások hátán, de az is lehet, hogy kiemelkedik a tömegből, ahogy a zsiráf teszi...:D Mindenesetre sokszor nagyon tud fájni

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

TééBéééé

2011.10.19. 11:51 rinoceroszpulykatevezsiraf

Próbálok iróniamentesen és visszafogottan fogalmazni. De úgysem megy. Úgyhogy inkább mégsem. Ha nem lennék olyan türelmes, mint amilyen vagyok, már lerohantam volna Középföldét, de legalább kerestem volna egy olyan helyet, ahol véghez vihetem a nagy kirohanást. Vasárnap kaptam egy sms-t, hogy a munkáltatómnak szüksége lenne a Sozialversicherungomra (TAJ szám; mert még mindig a szerződésemmel küzdenek). Oké. Elküldtem a magyart. Mi mást. Hiszen nekem olyanom van, és ezt akkor is jeleztem, amikor bekérték a papírokat. Később kaptam egy e-mailt, hogy ők ezzel nem igazán tudnak mit kezdeni, ők az osztrákot akarják. Mindenképpen azt, nekem kell egy olyan, ha kint akarok dolgozni. És most jöhet ez a hülye kisiskolás válasz, hogy igen, én azt tudom, de...

Szóval a lényeg, hogy - és úgy látszik, a munkáltató ezt nem tudta - az osztrák társadalombiztosítást az osztrák munkaadónak kell fizetnie, és neki is kell bejelentenie mindezt. Nem fáj, mert csak a nevem és a születési dátumom kell. Azt meg a munkaadó birtokolja, hiszen a nagy köteg papíros, amit már több mint egy hete a kezükbe nyomtam, még mindig valahol ott van náluk. Mindenesetre beletelt egy napba, mire ezt ők is megértették. És természetesen, amíg én nem tudom az új egészségbiztosítási számot, nem tudom lemondani a régit. Még mindig imádom a bürokráciát. Már-már annyira, hogy teljesen beleszerelmesedtem. Vinnék neki virágot is, de egy fogalomnak elég nehéz. Úgyhogy várok, amíg tárgyiasul. A várakozás már úgyis jól megy. 

 

Szólj hozzá!

Címkék: bürokrácia ügyintézés

A bejegyzés trackback címe:

https://rinoceroszpulykatevezsiraf.blog.hu/api/trackback/id/tr653314122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása